Fent a hegyekben

2012.05.05 09:48

Guten tag!

Sziasztok,udvozlok mindenkit. Rogton azzal kezdenem hogy a gepemmel valami problema van es nem tudok internetet hasznalni szoval maradt a telefonom ami jobb mint a semmi de meg nem leptem be tul surun a blogomba telorol es meg szerencse h megjegyeztem a jelszavamat <>amit ugyebar a gepemen elmentve hasznalok es igy nem kell sem megjegyeznnem sem beirogatnom minden alkalommal igy sikeresen megtortent a csatlakozas:)
Na szoval ami miatt ennyire fontos volt reszleteznem hogy telefonrol irok az azert volt hogy mar elore elnezest kerjek az esetlegesen elofordulo helyesirasi hibakert, ekezetek lemaradasaert stb...
Mar ket napja svajcban vagyok egeszen pontosan st. Moritzban <>ropke 10 oranyi autokazasra Budapesttol ha az ember nem all meg tul surun ami egy kis szelet Svajc hegyeinek sziveben. Magaslatnak nevezheto hiszen maga a palya 1856 meteren helyezkedik el de peldaul a varoska kozpontja mar 2000-2100 meter magasan van. Maradva egy kicsit a szamoknal 3-4ezer meteres hegyek olelik korbe es egyben nyujtjak ezt a leirhatatlanul szep festoi kepet!
Erdekesek az idojarasi viszonyok mivel amikor megerkeztunk az edzommel aki sajnos csak a sofor szerepet jatszotta el nagyon orultunk neki amit lattunk illetve ereztunk. Nevezetesen het agra sutott a nap es nagyon kellemesnek mondhato ido fogadott minket. Kesobb kiderult hogy nagyon jo volt az idozitesunk a kiutazassal kapcsolatban mert mult heten meg 30-40 centimeteres ho allt az egesz varosban es gyakorlatilag tombolt a siszezon.
Egyik naprol a masikra bekoszontott a nyar amit en inkabb tavasznak nveznek. Szoval a lenyeg hogy jo volt az ido errema reggel mikor felebredtem es elhuztam a fuggonyoket nem tudtam mit kezdeni a latvannyal, szakadt a ho oriasi pelyhekben ugy hogy nem lehetett semmit sem latni csak a nagy feherseget:( lehet hogy elkiabaltam mennyire mazlista vagyok!
Mar harmadszor van szerencsem itt megfordulni es most is ugyan ott lakom mint 2009 ben es tavaly. Minden nagyon kozel van Tatahoz tudnam hasonlitani csak meg annal is szebb pedig Tata sem kutya.
Harom hetet fogok itt eltolteni annak remenyeben hogy remek allapotban kezdhetem meg a szezont es mire elkezdodik a finnorszagi europa bajnoksag kifogastalan allapotban leszek!:)
Elsore ennyit gondoltam volna igazabol csak egy probat akartam tenni az irassal kapcsolatban vagy hogy egyaltalan hogy fog majd megjelenni de sok minden jar a fejemben mint altalaban:)
Folyt.kov....