Reggeli gondolatok

2012.02.01 06:44

Utolsó bejelentkezésem óta elég sok minden történt velem, amiről szeretnék is majd egy kicsit részletesebben beszélni. Nem véletlen a kifejezés, úgy érzem kicsit egyszerűbb és rövidebb lesz a történet ha nem a blogomban erőltetem eme történések részleteinek ecsetelését.

Talán észrevettétek, hogy a kezdeti nagy lendületből kicsit visszavéve, ritkábban hallotok rólam. Ennek az az oka, hogy a pletyka rovatba valóban búlvár jellegű, futással kapcsolatos, érdekességekkel szeretnék szolgálni és az elmúlt héten nem történt ilyesmi, hacsak nem számít annak, hogy Saif Saheed Shaheen (vilácsúcstartó/3000akadály) ellátogatott a Kerioba és itt vacsorázott, majd Peter és Jean-Paul, ők vezetik ezt a helyet, bemutattak neki és váltottunk pár igen egyszerű mondatot,majd akartam csinálni vele egy közös képet is, (de a telóm fent volt a szobámban) hogy lássátok, viszont fontosabbnak érzetem, hogy előtte én is be vigyek némi energiát és mire befejeztem elment. Szóval nem éreztem jelentőségét a megosztásnak. 

A másik ok, ami miatt ezt érezhetitek,az az hogy az elején sok gondolattal és sokaknak új dolgokkal áraztottalak el benneteket, de ez érthető is mivel akkor indítottam útjára ezt a "SuperKaz" névre keresztelt információkkal ellátott "webhajót". Ráadásul ez egy ilyen időszak, tulajdonképpen ha nem lennék egy egzotikus helyen, akkor túl sok mindenről nem is tudnék írni, azon kívűl hogy csinálom az edzéseket, de hát nem véletlenül kezdtem bele , ebbe a remélhetőleg egyre olvasottabb történetbe...

Biztos vagyok benne, ahogy haladunk előre az időben, egyre érdekesebb lesz a blogom és persze a videoblogom is, már csak amiatt is, hogy két világverseny is lesz ebben az évben, ráadásul az egyik az Olimpia lesz!

Valamint, ha már megkezdődik a formába hozási időszak és a versenyek, szerintem lesznek érdekesnek mondható megnyílvánulásaim, hangulat változásaim:)

Most pedig szeretnék pár kérdéssel fordulni hozzátok, hiszen Ti vagytok a legfontosabbak, Nektek szól ez a blog, akik olvassátok és figyelemmel követitek.

Mik az észrevételeitek,mi az ami esetleg hiányzik belőle? Sűrűbben vagy ritkábban jelentkezzem? Melyiket erőltessem jobban az írást vagy a beszédet, kérdezem ezt , hiszen a számok nem hazudnak és már 1000! megtekintése volt a videoblogomnak egy hét leforgása alatt, ami elgondolkodtató és egyben szenzációs érzés! Bátran írjatok többen és sűrűbben, ha kíváncsiak vagytok olyan dolgokra is amiről esetleg nem írok vagy beszélek, nem fogom rossz néven venni, elvégre ezért csináltam egy fórum ablakot, mondjuk sokan jeleztek felém privátban is. Egy szó mint száz, köszönöm!

Továbbra is legyetek ennyire aktívak, sok erőt merítek belőletek...