Kritikus időszak

2012.01.25 08:29

Sajnálom és egyben elnézést kérek azoktól, akik folyamatosan figyelemmel követik az oldalam, amiatt, hogy relatív rég jelentkeztem, de azért videoblogot készítettem,amit remélhetőleg megnéztetek.

Történt ugyanis, hogy egy kicsit kezdek besokalni. Tele van a lábam víz és vérhólyagokkal, megfájdult a térdem ami a sétában is zavar, és nem utolsó sorban kezdek fáradni is, mint mentálisan , mint fizikálisan. Hiányoznak az otthoniak,de legfőképpen a párom Niki illetve a "kiskutyusunk" Minnie. Tehát nem csoda , hogy egy kicsit passzívabb lettem. Előttem van az edzőm, ahogy azt mondja , Tamás még csak most kezdőik el , ami miatt elutaztál ilyen messzire, és ha jól tudom, Európa-bajnoki döntőt akarsz futni! Nos, valóban így van, óriási célokat tűztem ki magamnak erre az évre és nem fog semmi és senki eltántorítani , ennek elérésében! Nem szabad , hogy letérjek a helyes útról, profinak vallom , hát profin is kell viselkednem, összakapom magam, ígérem!

Jelenleg egy dolog van , ami aggaszt egy kicsit az pedig nem más, mint a térdfájdalmam. Holnap nagyon kemény edzésem lesz, szóval remélhetőleg a mai, igen aktív pihenésem során helyre fog jönni és akkor tudni fogom , hogy csak a megterhelés miatt jött elő , nem pedig valami más miatt , ami komolyabb problémát szülhet.