Utazás

2012.01.19 13:53

14:40 kor indult a gépem,Egyipt airrel utaztam Kairóba.Az étel egész jó volt ,ahhoz képest amilyen szokot lenni a repülőkön,ha egyáltalán adnak.Röpke 3 óra alatt megérkeztem,kapkodnom nem kellett,mivel sem nekem,de a csomagomnak sem a végállomása Egyiptom.Szerencsére találtam olyan helyet ahol volt ingyenes internet kapcsolat,úgyhogy az újonnan ,2nappal ezelőtt megvásárolt okos telefonomnak köszönhetően,majdnem lekéstem a gépet:),szóval feltaláltam magam.

Nairobi felé repűlve ,olyan érzésem volt,mintha nem akarnánk haladni,vagy a pilóta szánt szándékkal lassítaná a gépet,egy szóval,kínkeserves volt!Gyorsan eljutottam arra a pontra,amikor sem ülni,sem állni nem jó érzés,szinte semmit nem aludtam.Mindenesetre sikerült eljutni a kenyai fővárosba,helyi idő szerint hajnali 5:45 re.Aváltozatosság kedvéért ,ugyancsak nem sietve megkerestem a kapumat ,majd beadtam a már felvett nagy csomagomat és vártam.

Reggel 7óra 20perckor szólítottak minket,ami nagy megváltás volt számomra,de itt már átestem egy bizonyos holtponton és nem feltétlen lehetett leolvasni az arcomról hogy most örülök-e avagy siratok valakit.Itt még annyit a magyar leleményességről, csak zárójelben ,hogy nem sokkal a beszállításom előtt vettem egy literes vizet,ami utólag kiderült ,majdnem annyiba került mint itt egy 10literes ballon,  és amiből még csak nem is ittam ,azt mondta egy igen kedvesnek tűnő helybéli hölgy aki felé épp nyújtottam az útlevelem,hogy dobjam ki,mondtam ,természetesen,majd arrébb mentem betettem a kézi poggyászomba,majd ismét megpróbáltam elérni hogy vegye ki a kezemből az útlevelem és a jegyem,ezúttal sikeresen.

Harmadik átszállásom,volt ezúttal már Kenyán belül,úti cél Eldoretbe.Ez már nem egy hosszú út ,mivel körülbelül 50perc sem telt el és már meg is érkeztem,de muszáj repülővel megtenni ,mert autóval,pontosítanék matatuval,akár 5 órát is igénybe venne.Egy szimpatikus fiatal ember várt már rám,egy még szimpatikusabb felirattal a kezébben:Mr.Tamás Kazi.Ekkor délelőtt fél 9et írunk és miután bedobtam a csomagom a jobb kormányos kisbuszba ,elindultunk végső állomásomhoz Itenbe,ami még egy teljes órát vett igénybe...