Első napom a Kerioban

2012.01.19 19:33

Január 16-án reggel érkeztem meg Kenyába, ami nem feltétlenül jó, ugyanis borzasztóan fáradt voltam és nyűgös, de nem akartam lefeküdni, mert akkor este gondban lettem volna, ha netán mégsem akkor sem célszerű ilyenkor aludni, egész egyszerűen könnyebb az átállás ha azonnal alkalmazkodom a helyi időhöz.

Ennek tudatában fogtam a cuccaimat és miután meg reggeliztem és felvettem a szobakulcsom, elfoglaltam a szállásom és megkezdtem a kipakolást, fürdést stb...nehéz szavakba önteni mennyire vártam már ezt a pillanatot,olyasmihez tudnám hasonlítani, mint amikor valaki eltéved a sivatagban étlen-szomjan, majd egy nap után meglát egy oázist...így esett nekem a víz és tiszta ruha:) természetesen nem bírtam nyitva tartani a szemeim, úgyhogy ledőltem, de tudatosan csak egy órát aludtam.  Miután ebédeltem, ismét visszafeküdtem, megint aludtam egy -másfél órát.

Vacsora előtt tettem egy hosszabb sétát és olyan kilenc óra környékén fejbe vágtak ,majd magamtól ébredtem reggel nyolckor, ekkor már fitten és kemény munkára kiéhezve..úgyhogy fogtam magam és el mentem reggelizni:)

Szándékosan nem részleteztem , hogy hol lakom vagy , hogy milyen a hely , mert terveim szerint a videoblogomban bemutatom és beszélek róla  pár mondatban.