Első bejegyzés

2012.01.18 15:59

Szeretném ha tudnátok,hogy a blog fő célja a jelenlegi nagyszerű és korszerű lehetőségek kihasználása és ezúton információ közlés az otthoniakkal.Legfőképp a sok utazás miatt és távollét miatt gondoltam rá,hogy elindítom ezt az oldalt,de nem csak és kizárólag a családnak és barátoknak fog szólni,viszont ha már bele kezdek valamibe,szeretném jól csinálni,szóval kicsit csinosítom az oldalt,próbálok minél többet írni,képeket feltölteni,frissíteni.Az az igazság,hogy én is szoktam hébe-hóba nézegetni más atléták honlapját vagy facebook oldalát,hátha látok valami érdekeset,akkor miért is ne okozhatnék én is egy kis örömet azoknak akik követik az életem,karrierem alakulását, vagy épp csak tudni akarják,hogy  a világ  mely részén vagyok.

Szeretném,ha egy laza hangvételű blog lenne,természetesen kellő komolysággal,többnyire a futásról és a karrierem építéséről fog szólni,versenyekről,a világversenyek hangulatáról az érzéseimről,habár a magánéletemet nem feltétlen fogom közzé tenni,hacsak nem érzem jelentőségét.